måndag 14 december 2009

Dessa tre blev det...

Med denna stämningsfulla bild på hur en teplantage kan se ut vill jag härmed tillkännage tre stolta vinnare av min tokiga, svartröda tetävling.
*
Vinnarna är:
Lisa med bloggen Bidrottningen
Sara med bloggen Ekliden
Linda med bloggen Moluna
'
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!
Om ni mailar mig era adresser på info at tefrossa.se så kommer teerna snart att dyka upp i era brevinkast.
'
Stort tack till övriga deltagare och:
'
Bättre lycka nästa gång!!
'
Önskar er alla en skön måndag!

6 kommentarer:

Fröken Eko sa...

Hej å grattis själv!

Du vann nämligen tröstprsiet i min ekologiska julklappstävling :)
Skicka din adress till mig på mailen dunnzen@gmail.com så ska jag skicka iväg julklappen åt dig så du hinner få den före jul.

/F

hugan sa...

skit å








säger den tävlingsinriktade :-D

Linda Eriksson sa...

OJ! Nu blev jag hur glad som helst! Det här gjorde min dag! :D
Slänger iväg ett mejl direkt!

Vero sa...

Själv sitter jag och smuttar på kaffet med mandel och pistage... igen... och klockan 21,37 på kvällen. Inta bra alls, men det är ju så gott.
Kommer inte att kunna sova inatt, men då kanske jag kan få lite mer gjort här. Haha...
Skulle provat någon av de tesorter jag beställde istället, men dem sparar jag och tar en annan gång.
Har du prenumeration på kaffesorterna (brygg) också?

Sara och Mr T sa...

åh vad roligt! :)

Ser fram emot det, smutta på ett mumsigt te. :)

Tack!

Kram

Vero sa...

Ja en kaffeprenumeration för bryggkaffe, samksatt, skulle vara skoj, eftersom jag dricker mest kaffe faktiskt.

Du har inte funderat på att hålla i en liten tävling med kaffe? Kanske vi kan hålla en hos mig, med ditt kaffe? Fräck och frågar iallafall.