måndag 13 oktober 2008

Hårt arbete för en tekrängare

Måndag igen - vad härligt! Jag ser verkligen fram emot arbetsveckan nu när jag får jobba med teer, det är verkligen en lyx! Hoppas ni andra får en bra måndag med många pauser med gott te.


Jag skall idag ägna mig åt litet hard-core, downright marknadsföringsarbete i form av utdelande av reklamblad! Alla sätt är bra... Får en fin höstpromenad på köpet också.


Nu är beställningen lagd till Telagret, så förhoppningsvis kommer nya teer i butiken redan denna vecka. Kan tipsa om ett fantastiskt grönt te, You Name It eller Japansk Lycka gjord på mörkgrön japansk sencha smaksatt med exotiska frukter från Karibien och dekorerat med blåklint, rosenblad och solrosor. Det är nog det godaste gröna te jag smakat!


Ha det skönt alla tevänner!

Inga kommentarer: