måndag 20 oktober 2008

NYA TEERNA ÄR HÄÄÄÄR!

Hello Tea-Lovers!


Big njooos för alla tefreaks! Nu har jag lagt in alla nya teer från min nya leverantör Telagret i butiken. Det är några riktigt häftiga teer vågar jag lova. En av mina nya favoriter är det gröna teet "You Name It", helt otroligt god blandning. Den gröna Party Mixen är inte heller fy skam. Sen har vi ju de "kungliga" blandningarna Ladie's Night, vitt te, och Gult Champagne Te. Litet dyrare men ohhh så exklusivt och med en helt ny smakupplevelse. Var så goda och botanisera!




Här till vänster en bild på hur det fantastiska Ladie's Night ser ut när man brygger det.


På begäran finns även Lapsang Souchong, en gammal klassiker, i sortimentet. Dessutom har jag köpt in en riktigt fin Darjeeling Second Flush, när man vill uppleva ett neutralt, finstämt te!


Ha en riktigt skön te-måndag!

Lena

Inga kommentarer: