torsdag 16 oktober 2008

Te och TEFROSSA-tårta!


Igårkväll hade vi litet mysigt hemma i köket, jag och familjen. Vi firade att TEFROSSA har kommit igång och rullar på. Sån här god mjölkchokladmoussetårta blev det och till det en kopp Afternoon Tea från London (smakar likt Earl Grey).


En ytterligare anledning att fira: Nu har de nya teerna kommit! Idag dök de upp, i regnet, i sina lådor. Så håll utkik i butiken de närmsta dagarna. Jag skall skynda mig att packa upp och lägga in dem.
Ni kanske tycker det är magert med inlägg här på bloggen, men jag får delvis skylla ifrån mig på MUSEN. Suck! Den är helt kass, det är inget kul att data med en sån här mus. Tar hundra år att klicka fem gånger. Fick musarm och fick använda den andra igårkväll. Har beställt en ny mus, en läcker röd, men vem vet när den kommer. Snart hoppas jag.
Hej hopp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va god den ser ut! Den smakade underbart antar jag? =) /Tess

Tea Lady sa...

Jodå, den var helt OK! Är du här och hälsar på? Trevligt!

/Lena