torsdag 13 november 2008

TEFROSSA är back in business!




Hello Tea Lovers!




Efter en underbar semester på Cypern har jag nu tagit farväl av solen och värmen och återvänt till mörkret. Ganska kul ändå för jag får ju syssla med det jag gillar, nämligen alla härliga teer!




Nu börjar förberedelserna inför julen, så jag har beställt ett par speciella julteer idag. Jag skriver mer om dem när de har kommit.




Hoppas ni har hållit ut och kommer tillbaka till min butik och blogg trots att det varit tyst här ett tag.




Det jag kommer att arbeta med de närmsta dagarna är några demokorgar som kan ställas ut på olika arbetsplatser för att visa vårt sortiment av teer och tillbehör. Kanske just du skulle vilja ha några demokorgar utställda under några dagar hos ditt företag? Det kan ordnas, åtminstone om du håller till i södra delen av Stockholm. Hör av dig isåfall: info@tefrossa.se




Vi hörs snart igen, och kom ihåg: Drick mycket te i höstmörkret.




Inga kommentarer: