torsdag 11 mars 2010

Liten paus i allt tedrickande...

... kommer jag ta nu fredag - måndag. Visserligen kommer jag nog dricka en och annan kopp te (kan man ju inte sluta med) men det blir nog inte lika intensivt som vanligt och inte kommer jag PACKA några teer.
Det blir en liten utflykt till Dalaskogarna, närmare bestämt ett litet smultronställe vi hittat vid vägs ände, i Storslätt, Rämskvarn.
Total tystnad.
Skall bli skönt. Sen får vi hoppas att det blir en och annan repa i Rommebackarna i den värmande marssolen...
Dessa bilder är från vår långhelg i Järvsö i februari... men får duga i brist på bilder från Dalarna.

Det kommer sådana efter helgen, förhoppningsvis nästan lika vackra....


Önskar er alla läsare en härlig helg, med mycket gott te, förstås.

På tisdag i nästa vecka drar jag tre vinnare som får njuta det nya Påskteet med plommon.. Skulle vara jättekul ifall vi nådde 100 deltagare i tävlingen... men då får ni sprida budskapet vidare... pleeeease!




5 kommentarer:

heavenandearth sa...

Halloj!
Åh, vilka vackra bilder! Gissar att du kommer att få det underbart på din semester! Blir spännande att få se/läsa sen!

Kanske skulle jag ta mig en chans i din utlottning.. jag följer ju dig men e ju lite dålig på det där med att skriva/synas!

Ha en riktigt skön resa!! NJUT!
Kram! Iréne

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka underbara foton, vilken utsikt!
Önskar er en jättefin långhelg, med mycket snö, skidturer, myspys vid brasan och avkoppling.
Var rädda om er och kör försiktigt.
Kram,
Regina

hugan sa...

åååh...ser helt fabulöst härligt ut! Ha nu en härligt avkopplande helg!!
Kramar

Synnøve. sa...

Skulle gärna följt med er dit. För det är vackert där.
Men var rädda om er. Inga brutna ben eller armar...
Kramen.

Tina sa...

Hej vännen!
Men va mysigt! Hoppas ni får en underbar helg!!
Jag hoppas på vinst i din tävling =))
Jag har en liten award till dig inne hos mig, men det är helt frivilligt. jag tar INTE illa upp om du känner att du inte vill ha den el att du inte har plats för den... men det är mitt sätt att tacka dig. För allt du delar med dig av & för att jag får ta del av din blogg!!!
Tack fina du!!
Varm kram Tina