tisdag 25 maj 2010

Driftstörningar


Just nu håller TEFROSSA på att få sig en välbehövlig långmilaservice. Man flyttar över hela butiken till en ny server. Detta medför rejäla driftstörningar, men jag har blivit lovad att allt skall fungera perfekt någon gång under dagen...
Jag ber om ursäkt till alla som är te-nödiga och förgäves försöker beställa! Snälla, hav tålamod så skall det strax fungera, vi håller tummarna!!
Idag är den en sån där bra te-dag, riktigt novemberrusk. Så passa på att brygga er en stor kanna te och gör något mysigt inomhus eller drick te medans ni jobbar kanske. Ett bra te att dricka en sån här dag är det nya teet Slow Jazz... med goda kryddor i: rosépeppar, kardemumma och pomerans! Mumma!
Häpp!

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Aha,det förklarar saken.
Då vet jag det.
Men jag mailade dig så det gick bra för min del.
Kramen och lycka till med "flytten".
Synnöve.

Vero sa...

Hoppas att det löser sig snart då, det är alltid lite frustrerande när saker och ting inte fungerar som man vill.

Man kan ju dricka gott kaffe också. ;o)

Ha det gott!