tisdag 12 oktober 2010

De e' mycke' nu

Ja, såhär illa är det väl inte riktigt med mig, men faktum är att det är FULLT UPP just nu i tebutiken. Jättekul förståss, men jag hinner inte blogga. Fast det gör jag ju nu...?!? Nåja, ett hastverk till inlägg måste det bli, så ni vet att jag inte glömt er.
'
Någon vänlig själ på ICA-kuriren hade råkat hitta min lilla butik och en av mina varor och helt plötsligt skulle ALLA ha JUST DEN kakburken... Vilket genomslag den tidningen har, det skall jag komma ihåg... Jag är naturligtvis mycket ödmjuk och tackar och bockar för all reklam jag får. Så roligt att många nya kunder hittar till TEFROSSA! Varmt välkomna ni alla!
'
En annan anledning till att det är litet att stå i är att jag försöker jobba ikapp inför vår resa till en varmare plats om knappt två veckor... Mmmm... längtar!
'
Så ett litet tips till er som grunnar på att beställa... gör det gärna nu och helst innan 23 oktober, för sen blir det leveransuppehåll till efter 9 november! Te-madamen behöver litet semester. Beställningar går förstås att lägga under min semester.
'
Dessutom strömmar nya varor in i butiken i aldrig sinande takt... Det här teet (nedan) är rykande färskt (bokstavligt och bildligt) för det kom in genom dörren för en timme sen! Det är HELT FANTASTISKT!
'
Namnet är Winter House Tea, det är svart och det innehåller förutom svart te, kanel, apelsinskal, kanelstavar, citrongräs, nejlika, rosenblad och kardemumma. Vacker är det också, som synes. Jag funderar på att använda det som potpourri/dekoration i en skål där det får stå och sprida väldoft.
'
Jag lägger strax in det i butiken. Glömde jag säga att det var gott? Det ÄR gott och mycket värmande! Ett riktigt julte.
På återskrivande igen... måste bara packa packa packa packa....


3 kommentarer:

heavenandearth sa...

Grattis!
Vad roligt att du har full rulle i butiken! Du funderade ju nästan på o lägga av före blogguppehållet! Nu låter det ju som om det går toppenbra!!

Ut o resa igen! Skönt det låter! Vart blir det denna gång?

Kram! Iréne

Sirpa sa...

Hahhaaa vad söt den ÄR!!!
Grattis! Fullt upp...
Har en skön onsdag!
Kram Sirpa

Myricas Farmor sa...

Den var inte dålig, den katten ha ha........
tur att du inte är så stressad.
Det vaR INTE BRA MED DESSA PRALINER DU HAR I SHOPPEN, HAHAHAHA
för mig!!!!!!!jag älskar dom...... kommer snart med beställning.
Ha det gott
kram