måndag 17 januari 2011

Det här var jobbigt...


... att byta webbutik men nu så skall de flesta jobbigheterna vara avklarade hoppas jag, och sidan skall fungera någorlunda normalt. Så alla är hjärtligt välkomna åter till min nya butik! Jag kommer finslipa ytterligare på den, så den är på intet sätt helt färdig. Men alla produkter skall gå att beställa nu.
'
Man blir förundrad över vissa personer. Flera av er som är kunder fick säkert ett nyhetsbrev från mig i går med litet info om inloggning på nya hemsidan. Alla är tydligen inte intresserade av detta, vilket jag fullkomligt förstår, men att lägga ner så mycket tid och kraft... En man har nämligen svarat mycket detaljerat vad brydd och besvärad han blev av detta mail. Han vet inte hur han skall ställa sig till att jag ber om förståelse för besvären etc etc. Jag har helt enkelt stört hans världsordning med detta mail! Jösses, Get a life! säger jag bara.
'
Just nu pågår en utlottning på vår sida på Facebook. Där kan man, om man tipsar sina vänner, vara med om utlottning av flera presentkort hos TEFROSSA. Missa inte detta! Jag tänkte att vi skulle växa till åtminstone 500 följare på FB.
'
I veckan är det FORMEX-mässan, inköpsmässa för oss detaljister. Jag har ännu inte bestämt ifall jag har tid att gå dit, vi får se. Det är bokslutstider för mig nu. Jag har ändå några nyheter i rockärmen för er kunder... på ingång. Skall lägga en beställning strax.
'
Det var det för idag. Kanske kan vi få se en skymt av solen den grå måndag.

8 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Oj har du fixat helt nytt i butiken förstår att det tar sin tid.
Jösses att han orkade svara om han blev så störd utav ett mail, ja en del har inte mycket för sig.
Lycka till i nya butiken.
Kram:)

Susanne sa...

Trist när folk har så tråkigt liv när man måste bry sig om så små saker,suck..har inte kikat på nya butiken än men gör det ...nu...Kram

Anni sa...

Vilket underbart litet broderi! Oj, vad jag gillade det!

Jag hoppas på att kunna gå på Formex på fredag, det gäller bara att Lilleman blir frisk för just nu är det feber här i vårt hus. Kanske vi ses? ;-)

Elisa Day sa...

Vilket härligt broderi! Jag håller på att försöka bestämma mig för vad jag ska beställa från din shopp. Har tekris ;) Burkarna börjar bli tomma på te. Kram

Anni sa...

sjuk son - noll Formex - om inte jag kan smita ifrån på söndag...

hugan sa...

Ja sannerligen finns det knäppisar lite här o där, orka bry sig då...

Har fortfarande ett smärre te lager att beta av, men vet du, det allra godaste vita teet är redan slut!! Men jag måste ta mej igenom några burkar nu först ;)

Hoppas du hinner på mässan, den är väl härligt inspirerande har jag förstått!

Ha nu en skön helg!
Kramar

hugan sa...

Jo elsa är av rasen Lagotto Romagnolo, Italiensk tryffelhund.
Jag tar en kopp te så länge ;)

Love and be proud sa...

Butiken blev superfin , verkligen!!! :)

Här kommer en vindputs från Södermalm med massa postiv energi till dig!!! ;)

kram