måndag 3 januari 2011

Grattis till Vinnarna!


Tack till alla deltagare som ville vara med i utlottningen och särskilt tack till alla som blivit följare av bloggen eller på FB! Vi nådde inte 100 deltagare denna gång, men kanske nästa...
Dags att presentera vinnarna:
TA
'
DA
'
DA
'
  • Doftljuset går till Britt (utan blogg)!
  • Valfri presentförpackning av te går till Nanna (utan blogg)!
  • Tröstpris valfritt te 100 gram går till Liselotte med bloggen Liselottes blogg

'

Jag kontaktar er alla per mail omgående!

'

Till er andra: Stort tack, återigen och väl mött i bloggen och nya tävlingar framöver!

'

Jag passar på att tipsa om att jag lagt in en del nya teer de senaste dagarna, bl a Mojito, svart te och Månskensblandning, ett oolongte med kanderad mandel och honungspollen... Kolla in nyheterna här!

6 kommentarer:

nanna sa...

Tusen tack! Jättekul att jag vann :-)

nannae(at)live.se

hugan sa...

Men det var då självaste..
Jättetrist att jag inte vann :-(








Grattis till vinnarna ;)

Pockethexan sa...

Va?! Har jag missat din tetävling, det trodde jag inte att jag skulle kunna göra, fy på mig, det kommer inte ske igen för då SKA jag vara me o då ska ja vi...då vill jag vinna!

Kramis o god fortsättning!
<;D

I-L sa...

Grattis till de som vann! Må så gott från Inga-Lill

Marie//Tekla Maräng sa...

Tack för en fin tävling.
Grattis till vinnarna.
Ha det gott:)

Vitt hus med svarta knutar sa...

God fortsättning på det nya året!***

Grattis till vinnarna och tack för en spännande tävling.

Kram,
Regina