tisdag 26 maj 2009

Idag finns TEFROSSA i tidningen

Närmare bestämt i senaste numret, nummer 4, av inredningstidningen Residence!
Där, på sid 52, finns en litet gulligt reportage från Stinas Café där man använt mitt kakfat med rosor på till att lägga upp god rulltårta... Ser härligt ut! Och så roligt att se sitt företag i en inredningstidning. Hoppas det kan ge mig litet publicetet!
Vad händer annars på tefronten? Jo, det har varit en liten "mini-rusch" här, inför morsdag, misstänker jag. Riktigt stressigt var det igår, inte dumt alls. Jag får hoppas att turen håller i sig, kanske är Teodors förtjänst alltihop...?

Annars råder en viss form av bloggtorka känner jag. Har nog att göra med torkan som råder i min trädgård eller också är det en släng av "Spring Fever" som de säger i USA... Tankarna dröjer sig iväg på annat, långt från det dagliga "slitet" på telagret. Ja, ni vet säkert vad jag menar. Men vill "tillbaka till naturen" sådana här dagar som den här. Det skall jag göra nu också, men kombinera det med en kanna gott te. Idag tror jag det blir Moder Svea som får göra mig sällskap. Hon smakar av äpple, björnbär och grädde! (Måste ha svart, det är en sådan dag idag... tröööötttt...) Maken håller sig till sin Lapsang, som han verkligen snöat in på.

Nej, nog med svammel och ut i gröngräset och brottas med pollen!

5 kommentarer:

Elisa Day sa...

Vad roligt att du fått vara med i ett reportage! Hoppas du får mängder med nya kunder. Kram

hugan sa...

Det var inte illa, att ha reklam i en sån storslagen tidning! Grattis, hoppas nu kunderna strömmar till! Här råder åxå en slags bloggtorka känner jag..., kanske hör det årstiden till?!
Hoppas dagen var trivsam trots pollenbrottningen!

Jenny. sa...

Nu har jag skrytit lite om hur rba du är i din gästbok. Tack för lev. som kom idag, supersnabb som vanligt. NU ska jag sätta mig vid fönstret och titt apå regnet, i handen har jag såklart en kopp T. Kramar Jenny.

Nobelle sa...

Hej Lena!

Vilken underbar tebutik du har! Ska definitivt återkomma dit och botanisera, ääälskar te, framförallt roiboos :)

Kram, Jenny

Pockethexan sa...

Kul att se att Temusen Theodor har fått ett bra hem och vi kommer att ta med Husbilsmössen Tilda o Tage på en tur i helgen...

o grattis till repotaget!!!

Kramis!!/sagt av Hexan själv