onsdag 10 november 2010

Åh så drar jag en vinnare....

På Cypern kan man plocka granatäpplen direkt från träden..
'
Själv har jag plockat en VINNARE i TEFROSSAS semestertävling....
Det bleeeev....
'
'
Emma med bloggen Emmamma
'
Stort Grattis till Dig! Maila mig din adress och vilket te du önskar på info(a)tefrossa.se så kommer det på posten!
'
Stort tack till Er alla som var med!
'
Det var jättekul att så många upptäckte tävlingen och blev följare i teets underbara värld. Fler tävlingar kommer och fler inlägg oxå vad det lider.

7 kommentarer:

hugan sa...

Grattis till henne! Hoppas hon väljer det där vita skimret... ;-) en sån stor kopp som jag just avnjutit!

Anna sa...

Grattis Emma! Själv var jag på ett kinesiskt tehus idag och drack ett väldigt gott vitt te som hette Jade Butterfly. Nu blir det en kopp lapsang till mellanmålet!

Synnøve. sa...

Grattis till dig Emma.
Njut av det goda tet nu.

Näe inte var det en pomelo du ritat på kortet. Såg ut som ett bautastort päron ju....
Kramen :))

Anonym sa...

grattis til heldig vinner

heavenandearth sa...

Grattis till Emma!
Det blir säkert en njutning med lite gott thé nu när kylan kommit!

Ha det gött!
Kram! Iréne

Sirpa sa...

Grattis till vinnaren!
Tack för en gott tävling!
Ha en skön söndag!
Kram Sirpa

Sanna sa...

Grattis till vinnaren och tack för din fina utlottning.

Kram