fredag 12 november 2010

Ännu en TÄVLING!

Tävlingarna verkar stå som spön i backen såhär års, precis som regnet... Och det är ju bra, man måste ju pigga upp sig litet.
'
Har du inte tröttnat på att tävla om TEFROSSA-prylar så hälsa på hos Carolina och ta en lott.

Annars om du vill vara HELT SÄKER på att få gott te i brevlådan inom några dagar - gå in på TEFROSSA och välj ut något gott. Igår fick jag in ett nytt julte, Nisse T, med spännande smak av saffran, sandelträ (!) och chili bl a... Till det är det gott med t ex en flugsvamp. Ja, inte en riktig sån utan en sån här.
'
Go' hälg på Er!

3 kommentarer:

Pockethexan sa...

Välkommen hem får jag väl börja med att säga o tack för att du är så gullig att dela med dig av dina produkter för då får ju vi vara med i så roliga tävlingar!!!

Men då måste jag bara berätta att jag har blivit tillfrågad att ha en tävling, så nu har DU möjlighet att få vara med o tävla! Kika in så får du se vad!!!<;)
Jag tycker det är ett bra pris!

Kramis!
<;D

hugan sa...

Jasså det regnar hos dig usch då! Trevligt med tävlingar!
Go Hälg på dej med!

Susanne sa...

Hej,,ja jag har en också..kika gärna in o va med..kram från ett regntrist Fare