måndag 1 december 2008

Glöm inte tävlingen!

God morgon!

Usch vilket mörker. Men det är ju tack och lov första december så litet julmys börjar sprida sig här och var.

Jag vill påminna alla om att det fortfarande pågår en tävling hos TEFROSSA där du kan vinna julteer. Tävlingen pågår ännu en vecka, så det finns plats för fler tävlande. Sprid till dina vänner!

Den finns här: http://tefrossa.blogspot.com/2008/11/tvla-om-julteer.html

Glöm inte heller beställa gåvor från TEFROSSA inför julen. Jag märker att posten tar sin lilla tid på sig redan så det är bäst att vara ute i god tid.

Ikväll blir det prinsesstårta hemma hos oss, lilla prinsessan fyller 4 år! Vilket te skall man ha till det då? Kanske en regnbågsblandning, ett grönt te med mycket söt smak för alla godisråttor.

Ha en fortsatt skön måndag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ska absolut gå in och tävla!

Jag har också en tävling på min blogg om du vill vinna söta kläder!

www.metrobloggen.se/smilla

Anonym sa...

Tack, tack och tack !! Nu ska jag gå och njuta !! Kramar Jenny.

Anonym sa...

Regnbågsblandning låter gott

mvh Åsa

mammasgullunge.blogg.se