tisdag 23 december 2008

Vägval...

Jag vill passa på att önska alla kunder och bloggläsare en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

Det har varit fantastiskt roligt att dra igång TEFROSSA i somras och se vilka positiva reaktioner jag fått från er alla! Jag hoppas jag kan fortsätta att lägga ner samma energi och entusiasm i butiken även nästa år. Jag står nämligen inför ett mycket svårt vägval. Jag måste bestämma mig ifall jag skall gå tillbaka till mitt "vanliga" jobb i början på februari, eller helt släppa taget och satsa fullt ut på butiken.

Min hjärna säger en sak, mitt hjärta och min mage säger något helt annat. Jag får grunna ännu ett tag, men det är jättesvårt, speciellt i de tider som nu är.

Det svåraste i livet är att veta vilka broar man ska gå över och vilka man ska bränna...

Nog om detta nu. Nu är det julen som gäller! Passsa nu på att mysa riktigt ordentligt över helgerna och ta hand om varandra.

En liten påminnelse som min Nyårstävling som finns här och pågår till 25 dec!

Dessutom: nu REA på julteer på http://www.tefrossa.se/!

Ha det fint, alla! /Lena

Inga kommentarer: