söndag 5 april 2009

Saknad: kär kompis på 80-talet




Jag har, sedan ca 1992, saknat en av mina absolut bästa kompisar. Vi tappade kontakten ungefär då och hon har sedan dess försvunnit "spårlöst". Jag säger "spårlöst" eftersom hon är sökbar på Eniro, men inte "svarar på tilltal". Jag har skrivit brev till henne 2-3 gånger sedan vi tappade kontakten, utan resultat. Det är så tråkigt att inte få kontakt när man skriver och öppnar sig totalt för någon. Tidvis drömmer jag om min kompis och att vi stöter ihop av en slump på gatan t ex, men att hon är avvisande.
Till saken hör att vi aldrig blev osams, åtminstone inte vad jag vet... Däremot träffade vi båda våra blivande män i samma veva som vi förlorade kontakten.
Om du läser detta, min kära vän S, snälla, hör av dig till mig! Jag saknar dig jättemycket, ingen kan ersätta din plats som min vän.

3 kommentarer:

Hemma hos Linda sa...

Hej Lena

Kul att du hittade till mig, önskar dig lycka till i tävlingen!

Du har en mysig blogg och jag tittar gärna in igen. Jag hoppas du får kontakt med din vän. Saknar själv en av mina bästa väninnor sedan jag gick gymnasiet, tyvärr har jag inte en aning om vart hon tagit vägen, då eniro tyvärr inte varit till någon hjälp.

Sköt om dig och lycka till!
Kram Linda

Garlica sa...

Hejsan!

Nu har jag gjort ett linlägg om Tefrossa, kommer senare ikväll. Kunde inte låna bilder från butiken, gick inte att ladda ner så jag har norpat de från din blogg :-)
Hoppas att du kommerv att tycka att det ser ok ut.
/Annika
http://metrobloggen.se/Garlica

Helena sa...

Vilken mysig blogg du har! Hoppas verkligen du får tillbaka kontakten med din vän, de är otroligt värdefulla!

Va kul att du vill vara med och tävla om en skål från Greengate!!! Lycka till!

Ha en mysig söndagskväll! Kram H