måndag 20 april 2009

Trött måndag och nya teer

Idag är jag mer trött än lovligt alltså. Massa mysko mardrömmar och sömnlöshet i natt. Inte kul. Och tröttheten vill inte släppa. Snart blir det en middagslur (nödvändigt) och sen blir det krattattack på dagis - helfestligt värre.

Jag jobbar febrilt med att lägga in de nya teerna som kommit. Några har redan kommit in i butiken. Här ovan ser ni ett nytt Rooiboste som heter Sagodröm (eller Rooibos Tre P). Det är rooibos med päron, passionsfrukt och papaya! Sagolikt gott var det!

Jag får skriva mer om de nya teerna senare men ni som är nyfikna kan kika in hos TEFROSSA. Där finns bl a ett nytt vitt te, några nya svarta teer och några örtteer!

Ha en skön eftermiddag och kväll!

6 kommentarer:

ilda sa...

Tet ser gott ut...

anna sa...

hej! i sommar tänkte jag att ha som projekt att göra eget lös-te. min kompis hittade din sida, så vi ska beställa burkar att lägga teet i från dig(:
nu kikar jag runt på nätet och försöker hitta "recept" på hur man gör eget, men hittar nada. har du nra tips på böcker, recept eller tillvägagångssätt?

hugan sa...

25 ord per minut.....seg eller vadå? ;D

Det där teet lät ju smaskens!
men ... men... detta trötteri? kanske har det sina naturliga förklaringar..
Hoppas du får sova gott denna natt nu, håller min tumme!

thebromanders sa...

Åh, det låter jättegott!! För en som alldeles nyligen blivit såld på Rooibos-te!!

Bloggullet sa...

Trots att jag är en kaffebesatt person så låter dina teer så goda så jag får lust att pröva.;0)
Nu ska jag pröva testet.
Kramar

Lilla Rummet sa...

Kul att du hittade min blogg och vill vara med och tävla...Ja Therése har berättat att hon träffade dig på Formex.

Ha en fortsatt trevlig dag
Kram Britt