torsdag 8 januari 2009

Ett livstecken


Bara ett litet livstecken från mig... Det händer mycket nu på TEFROSSA-fronten. Jag håller på med lagerinventering och ser över vad som behövs köpas in. Igår beställde jag nya teer och - HÖR OCH HÄPNA! - några kaffesorter!! Jag vill erbjuda alla kaffeälskare något nytt och spännande också. Det finns ju inget som hindrar att man även dricker kaffe ibland fast man är en teälskare... eller? Så håll utkik, för snart kommer det nyheter.

Dessutom har jag idag beställt nya tekoppar, assietter och kannor från Kerstin Tillberg. Det är många av er, som liksom jag, tycker att dessa koppar är helt outstanding! Det finns liksom inget snyggare! I en klass för sig. Så snart kan ni beställa dem igen och även några nya mönster kommer att finnas.

Nästa vecka äger grossistmässan FORMEX rum på Älvsjömässan. Var litet osäker på ifall jag skulle åka dit, men nu känner jag att det är ju självklart! Jag måste ju ha tentaklerna utåt och kolla av vad som finns att erbjuda i butiken framöver. Jag är litet sugen på att köpa in olika doftljus/ljus av något slag. Själv gillar jag att tända ljus ofta såhär års. Ifall det är någon som har några tips/förslag på varor ni vill att vi säljer, så hojta till! Svara också gärna på enkäten till vänster!
Ha en go' te-dag!


3 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej vad kul att hitta hit. det var tack vare att Du ville tävla hos mig. Lycka till.
Ska titta runt lite och fundera på din enkät fråga:)

Ingela la la sa...

Vad kul att du ville vara med och tävla! Lycka till.
En tebutik på nätet, vad roligt. Jag dricker nog mest kaffe... Fast tycker väldigt mycket om te!
Nu ska jag kika vidare hos dig!

Kram Ingela

Skogsdoft & havsbris sa...

Kul att du tittade in på min blogg! :) Alltid roligt med nya besökare!
Vad kul med en teblogg, älskar själv te! :)
Ha en bra helg! :)