onsdag 21 januari 2009

Jag - en boknörd

Jag gjorde ett kul test idag:

2 kommentarer:

oumberligating sa...

Kul test måste jag säga och vem är jag då? Jo det är Jernsaxen själv dvs Hexans man som inte är så hemlig av sig Peter heter jag och idag är jag trött, körde över 50 mil bil igår och tog hand om min gamla Pappa, klämde handen på hans rullstol och hade en almänt stökig dag, drack dessutom kaffe tre gånger på hand äldreboende, så inte var det några problem att hålla sig vaken inte.
Det här med te, har idag hunnit med två omgånger, det är viktigt vad man dricker ur tycker jag, har hittat den optimala koppen Gröna Annas största tekopp från 80-talet ovänd när jag fick tag i den, vet inte när modellen lades ner. Hexan som har ont har en tekopp med Betty Boop på, ful tycker jag ingen riktig teklass inte, fast det är jag som köpte den, men den är i benporslin, supertunn och var djäkligt dyr för att vara vilken större tekopp som helst, men den är lätt och det var köporsaken! Du är med i Hexan på utflykt, bok kommer mvh från Oumberliga/Jernsacen Peter!

Anonym sa...

Oj så mycket gott och fint det var härinne, jättemysig blogg!!!