måndag 12 januari 2009

Underbara tekoppar


God middag alla glada!

Litet information kommer här om några nya och nygamla produkter som jag har i butiken. Jag fick just in några rykande färska paket med Kerstin Tillberg-keramik. Kerstin är en riktig konstnärssjäl och har en fantastisk ateljé i sitt hem i Mölle, som jag haft förmånen att besöka. Wow, vilka grejer hon gör! Den som är intresserad kan läsa en artikel om henne här och här finns hennes hemsida.

Bilden visar de nya, svartgrå, tekopparna från som jag fått in. De är verkligen jättetjusiga och stilrena. Väldigt snyggt med silverhandtaget också. De är stora och maffiga, riktiga baljor, som rymmer ca 7 dl!! Ni hittar dem t ex här.
Jag har även fått in assietter till de övriga tekopparna (ej de svartgråa) som jag säljer. Riktigt fina med guldkant och rejält tilltagna de också.
Jättekul att så många vill vara med och tävla om te-kitet! Det vore fint om fler ville rösta i min mini-enkät också, här till vänster.
Ha en fortsatt skön dag!

Inga kommentarer: