lördag 17 januari 2009

Te - en perfekt dryck för nallar

Så gulligt!

5 kommentarer:

Lyktor och Tyg sa...

Hej
Tack för att du är med i min utlottning!
Härlig söt blogg du har, jag är tedrickare och caffelatte-drickare.
mvh Kristina

Cantina sa...

Tack för att du är med i min utlottning också :)!
Jag dricker också te. Kan du rekommendera ett te som man kan dricka på kvällen men ändå kan somna av? Vanligtvis dricker jag vanliga teer. Tyvärr kan jag inte dricka te efter typ kl 15-16 utan att få svårt att somna, men så underbart det skulle vara att krypa upp i soffan med en bok och en varm kopp te efter att ungarna lägt sig!

Anne sa...

Tack för kommentaren =).

Det var inte det att jag inte hittade något som passar. Jag kunde ju inte välja..;).

Jag ska låta alla intrycken smälta en stund sedan återkommer jag till Tefrossa.

ha en go dag. Anne

segsliten sa...

Sanningen om gömda har jag hört talas om, den ska jag garanterat skaffa. Jag har läst både Marklunds och Mias Erikssons böcker med spänning så den här kan jag ju inte misssa. Mmm, jag älskar te!

Anne sa...

Hej

Som ett litet tack för att du finns till för oss te-älskare så finns det något för dig att hämta hos mig.

Kram Anne