onsdag 21 januari 2009

TEFROSSA har fått sin första UTMÄRKELSE!!!


Åh, så stolt och rörd jag är! Helt obegripligt för några månader sen. Då visste jag knappt vad en blogg var för något. Jag är mycket tacksam till du vänliga själ, Anne, med bloggen med samma namn, som förärat mig denna! Nu hoppas jag att jag kan leva upp till detta och fortsätta vara "kreativ" (är jag verkligen det?).
Nu får jag även möjligheten att välja ut ett antal bloggar som jag vill nominera denna fina utmärkelse. Det var svårt eftersom jag inte funnits så länge i bloggosfären, men jag har gjort mitt bästa och verkligen valt några guldkorn därute. Så, alla ni som är utvalda, kan sträcka på er för ni bidrar verkligen till att upplysa, underhålla, inspirera, uppröra och beröra mig dagligen.


De nominerade bloggarna är:

samt kvinnan som gav mig utmärklsen:

Reglerna för utmärkelsen är följande:

  1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
  2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
  3. Nominera minst sju andra bloggar.
  4. Länka till dessa bloggar i din blogg.
  5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.

Återigen, tusen tack till alla er läsare och speciellt till Dig, Anne!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis den utmärkelsen är du verkligen värd!

Jag har lagt upp en ny rolig tävling på min sida, kika gärna in om du vill!

Kram Smilla

Stina sa...

Hej du gumman!

Den tävlingen är slut. Den tog slut när hunden drar lotterna på filmen.

JUST den tävlingen satte jag inget slutdatum på utan den slutade i.o.m följande inlägg. Men jag förstår att jag måste fortsätta med slutdatum. :-)Det blev lite krångligt där. Hehe
Kram Stina

Ingela la la sa...

Grattis till din utmärkelse!
Roligt att du är med och tävlar igen! Lycka till!


Kram

marita blücher sa...

Hej Lena,
Ett stort GRATTIS till den fina utmärkelsen och tusen, tusen TACK för att du känner att jag är värd densamma - det värmer verkligen och gör mig både rörd och glad. Tack också för dina rara och berömmande ord på min blogg - hoppas att vi snart hörs igen, och att vi ses i sommar !?
Ha det så gott.
Kram/Marita

Anonym sa...

ÅH tusen tusen tack för utmärkelsen !! Precis vad jag behövde i denna magsjuketid !! Jag blev erkligen super glad !! Ska fixa den på min sida senare när jag känner mig lite piggare. Nu sk ajag gå och försöka få min sambo att beställa hem ett Valetine-kit !! Stora kramar från en gladare Jenny.

Anonym sa...

Hej! Tack för utmärkelsen; den gjorde mig glad, även om "utmärkelseinlägget" i min blogg kanske inte ser ut helt som det borde. :)

Ha det bra!