torsdag 15 januari 2009

FORMEX

Idag har TEFROSSA (representerat av mig själv, he he) besökt FORMEX, grossistmässa på Älvsjömässan i Stockholm för att hitta nya spännande saker som TEFROSSA kan sälja till er, kära kunder. Och spännande saker fanns det! Hoppas det jag beställt kommer hit snabbt nu bara, så ni kan se vad det blev. Det blir både litet nytt te och nya tillbehör kan jag lova!

Nä nu måste jag vila, det var hårt att ränna runt bland alla prylar och alla goda saker.

Ha en lugn kväll.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lena!

Tack för en trevlig pratstund på Formex idag. Hoppas du fick tag på många smariga nyheter.

Ha det gott!

//Therese

Anonym sa...

Te är gott :)

♥ Pernill@ sa...

Hejsan.
Tack för titten hos mig..
Du är så välkommen tillbaka..
Och jag surfar nog runt här ett tag..

Anonym sa...

Hej!
Vad kul att du gillade min blogg och att du också gillar pelargoner. Jag är nybliven samlare...så min samling är ännu relativt liten. Hur länge har du samlat? Jag har en liten firma inriktad på barn. Så jag kollade mest in barngrejer :)

Anonym sa...

Mysigaste tebutiken! Tack Lena, fortsätt med detta, snälla! Är nyfiken på det du hittade på Älvsjömässan. Vi hörs, Mia.L.

Anonym sa...

hej!
kul att du är med och tävlar :D
kramar!

Anne sa...

Tack för titten, jätteroligt att du hittade in till mig. Var i din lilla affär men gick därifrån tomhänt. Kunde inte bestäma mig...!!
Jag återkommer snart, hoppas du tittar in till mig igen.

Anne