tisdag 26 januari 2010

Betalningsalternativ i butiken - enkät

Nu kör jag en enkät igen.... Jag vill veta om ni kunder saknar möjligheten att betala per faktura hos TEFROSSA - även om det skulle vara mot en avgift av ca 29 kr.
Att erbjuda fakturabetalning är dyrt men skapar trygghet så jag grunnar på ifall jag borde ha det. Jag är jättetacksam ifall så många som möjligt svarar på enkäten i vänsterspalten.

Välj det alternativ ni helst vill betala på hos TEFROSSA:

  • Förskottsbetalning till Plusgiro (avgiftsfritt)
  • Kortbetalning via Payson (avgift 10:-)
  • Fakturabetalning Fakturera Mig, betala efter 14 dagar (avgift 29:-)
TACK för Er hjälp!

4 kommentarer:

hugan sa...

Har avlagt min röst nu :)

Synnøve. sa...

Min röst har du fått nu.
Det funkar bra som det gör tycker jag....

Ja, man undrar lite vad sjutton jag gjorde uppe så tidigt. Men jag jobbade. Jodå. Satt här och jobbade, hade ett sneöga på termometern. 17 minus stannade den på.
Trodde inte det skulle bli så kallt igen. Men där tog jag fel.
Nu har vi inte så kallt längre. "bara" 7,5 grad. Ja minus förstås. Men det är lagom.

Så du skulle träffa Vero idag. Och Adina.... Hoppas ni fick en supertrevlig dag. Det är ni värda ska jag säga.

Nu har jag suttit och dregglat te en lång stund.
Ikväll blev det en kopp citronmarängpajte.
Mmm säger jag bara. Det är så gott när man är lite frusen.

Ska bara tala om att presenten till Irene blev jättelyckad. Allt föll i smak sa hon. Det var en bra gavepacke du satte ihop. Tur du är där hihi....

Nu kan jag väl säga att jag är ganska mör. Ska faktiskt upp och lägga mig. Tidigt upp i morgon med.
Sen ska jag städa, bädda rent i gästrummet. Byta gardiner i köket. Ta ner julgardinerna...
Kan vara dags nu eller...
Varför allt detta nu då. Jo vi får besök.
En bloggvän med sin man. Det ser jag fram emot. Hon dricker bara te, så det är tur jag har lite kvar av det jag köpt hos dig.
Kommer en beställning snart.

Hälsa maken, och ungarna.
Ha det gott där i svedala nu, i stormen. Hit har den ännu inte kommit. Men på kusten är den.
God natt min vän.
Kramen Synnöve.
Gubben hälsar :D

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei! Så koselig at du vil være med på give away inne hos meg! Spennende blogg du har, jeg kommer gjerne innom igjen, legger meg til som følger.

Klem

Krukmakeri hemjord sa...

Jag har själv bara faktura/10 dagar utan avgift.Har funkat utan några problem hittills.Att betala i förskott kan kännas otryggt för kunden ! Vill man göra en kreditkoll kan man göra detta på ratsit.se om det är stororder!
ha de
annbritt