onsdag 27 januari 2010

Litet reklam för en av mina kunder...


... kommer här. Kunde inte låta bli, för hennes skapelser är ju helt unika och väldigt fina!

Hennes butik heter Ellen Sand, hon är norsk, och hennes blogg hittar ni här. Värt ett besök!
Hon har dessutom den goda smaken att ha en utlottning med varor från TEFROSSA just nu.
Den här tunikan skulle jag inte tacka nej till:



Jag blickar ut på snökaoset utanför fönstret och njuter att att sitta här och dofta på min tekopp, mmmm. Har blivit helt såld på Rooibos Rabarber & Grädde, det har en sån otrolig doft och smak, som nygräddad rabarberpaj!

9 kommentarer:

hugan sa...

Fina saker! Det där teet låter fantastiskt gott! Har bara provat rött te en gång, tyckte inte riktigt om det, men det kanske var smaksättningen?!

Roses & Angels sa...

Hej! Nu var det ett tag sen jag var inne och skrev nåt här. Allt väl? här är det snö storm. MEN gud så fina saker din vän gör. Måste in och kolla bloggen! WOW. Ha en fin kväll kram

Fröken Rimme sa...

Väldigt snygga saker! Jag sitter ofta och spanar i din shop och funderar på vad jag ska handla. En dag snart tänkte jag lägga min beställning.

Du har en award att hämta i min blogg! :)

Livet på Berget sa...

Så vackra tunikor! Låter som en bra idé att sitta inne och dricka gott te en sådan här ruskig dag. Har prommat i 45 minuter och skottat snö i 1 timme i denna storm så jag känner mig urblåst.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Vero sa...

Wow vilka snygga tunikor. Skulle också vilja ha. Ska titta in hos henne sen.

Ha en fin dag.

NinaH sa...

Vilka vackra tunikor!! Åh!
Kul att du hittade in till min blog! Och du- klart du måste följa den!;-)
Lägger in din logga också så....;-)

Roses & Angels sa...

Hej! Nej man har inte tid eller lust kanske att kommentera alltid. Ja du tiden går fort och tänk om nån dag är januari slut. Tack för dina fina ord om mina bilder. Ha det bra kram

oumberligating sa...

Hej Oumberlige Peter här! Alltså Pockethexans "ohängde" man! Inte nog med att jag varit inne och "smyginläggat" på min Frus blogg nu skriver jag hos en av hennes "polare" också! (ler)
Ja, det är faktiskt tvunget, ingen har skrivit inne på min blogg idag, mina bloggpolare är riktiga svikare eller annars är de inte riktiga "tedrickare" som vi andra!
Det har vi faktiskt gemensamt jag och "Lilla Frun" vi är tefanatiker bägge två och det var ju teét som förde osss samman för cirka 25 år sedan! (Nej nu ljuger jag igen som Pippi sa)Det var hennes snygga häck som förde oss samman, men vi drack te och åt rostmacka ihop dagen efter och sedan dess har vi varit oskiljaktiga! En kopp te om dagen och ett riktig "gräl" håller ett förhållande på topp, det är vårt motto! (ler)
Ha en fin och trevlig helg och hälsa Mannen att han också borde börja blogga, vi är alldeles för få grabbar i bloggossfären!
Kram ifrån Peter!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Va kul att di hitade in till mej och välkommen tillbaka !!
Verkligen fina kläder hon säljer din kompis , underbara färger !
Nu ska kika i din butik och se om du har mitt favorit te .
Kramoch trevlig helg /Lotta