tisdag 3 februari 2009

Mina vinster

Jag har ju haft lyckan med mig de senaste dagarna, och vunnit ett antal (ja, faktiskt, plural!) vinster på bloggtävlingar. Idag dök de första upp i brevlådan och jag tänkte jag skulle visa upp dem. Här ovan (på mitt amatörmässiga foto) kan man se spegeln jag vann från Vitt, blandat och litet annat. Jag draperade det vackra lotusarmbandet från Eline Evelyn som jag även hade turen att vinna. Sen bjuder jag även på en liten inblick i mitt vardagsrum...

Tusen tack ni båda för mina fina vinster! Det är så kul det här med tävlingar, för man får kontakt med så många trevliga människor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till vinsterna ; ))

Alltid lika roligt med tävlingar!
Jag är med i din tävling och hoppas på tur!

Ha en bra kväll!

/ Lena

Anonym sa...

Grattis, visst är det skoj att vinna =) fick te idag och det vart ju rena rama "julafton" mumma, ska dricka och njuta i kväll...

Kram

Mia, New Room Interior sa...

Så heldig du har vært da, kanskje du har lykken med deg hos meg og?? :-) Fin blogg du har, ha en fin kveld! Klem-Mia

Anonym sa...

Hej!

Först ville jag säga tack för kommentaren inne hos mig, den värmde i februarimörkret.
Sen har du en ljuvlig blogg, det var riktigt mysigt att kika in här. Lovar att jag ska titta in här ofta. Mysiga bloggar är alltid uppskattat.
Grattis till vinsterna!!
Kram